Intervju sa Petrom Aranitovićem…


Nekadašnji igrač Probasketa, a sada nada Partizana, u intervjuu za portal „kosarka24“, koji prenosimo u celosti, nije propustio priliku da kaže gde je napravio prve košarkaške korake…

Još jednom napominjemo da je intervju preuzet sa sajta http://www.kosarka24.com, a da ga je realizovala novinarka Katarina Trnjaković:

„Član juniorske reprezentacije Srbije, nekada u taboru Crvene zvezde a sada deo crno – bele porodice, Petar Aranitović, razgovarao je sa nama o svom košarkaškom početku, ljubavi prema klubu za koji trenutno igra i očekivanjima pred predstojeće Svetsko prvenstvo za juniore koje će se ovog leta održati u Pragu.

Igrač koji je ove sezone postizao u proseku 15,6 poena uz tri skoka i dve asistencije po utakmici je jedan od košarkaša koje ćemo verovatno videti na parketu sa prvim timom Partizana u nekoj od predstojećih sezona.

Kako ste počeli da se bavite košarkom?

Još u Osnovnoj školi sam osetio neku ljubav prema ovom sportu. Otišao sam na prvi trening i jednostavno zavoleo košarku. Od tada ne ispuštam loptu iz ruku i to zahvaljujići svom prvom treneru Miletu Protiću.

Da li je to prvi sport koji ste trenirali?

Pre toga sam trenirao plivanje, ali vrlo kratko, jedno godinu dana. Mislim da me je to dosta razvilo, ojačalo i dodatno mi pomoglo da fizički napredujem kada je košarka u pitanju.

U kom klubu ste napravili svoje prve košarkaške korake?

S obzirom da sam odrastao na Voždovcu, počeo sam da igram u Probasketu jer mi je bio vrlo blizu kuće. To je period koji nikada neću zaboraviti. U tom klubu sam odrastao. Zatim sam prešao u KK Vojvoda Stepa gde sam proveo nekoliko godina dok nisam zaigrao za crveno – bele.

Kako ste došli u Zvezdu?

Crvena zvezda me je otkrila neke 2007. dok sam još igrao u Stepi. S obzirom da sam u prethodnom klubu brzo napredovao, taj prelazak mi je odgovarao. Počeo sam od mlađih kadeta, vredno trenirao i vremenom došao do juniora.

Do svoje 18. godine bili ste član Crvene zvezde a onda ste početkom sezone prešli u crno – beli tabor. Koliko je teško tako drastično promeniti ekipu?

Odluka je bila izuzetno teška. U jednom danu sam trebao da odlučim da li ću ostati u Zvezdi ili potpisati profesionalini ugovor sa Partizanom. U tom trenutku mi se Partizan učinio kao bolja opcija i bolje rešenje za mene, gledajući isključivo sa sportske i košarkaške strane. Siguran sam da sam doneo pravu odluku.

Potpisali ste četvorogodišnji ugovor sa prvakom Srbije. Očekujete li u nekoj od narednih sezona da zaigrate za prvi tim?

To mi je velika želja! Na meni je da se dokazujem treneru i ostalim članovima stručnog štaba, i tako izborim sebi mesto u prvom timu Partizana.

Trenutno igrate i pleja i beka. Koja Vam pozicija više leži?

Iskreno, leže mi obe. Ove sezone sam više igrao na poziciji broj dva, u paru saĐorđevićem, i mislim da mi trenutno bolje leži uloga beka. Uprkos tome, super se snalazim i na poziciji broj jedan.

Aranitovic2U finalu završnog turnira juniorske lige Srbije, dobili ste Crvenu zvezdu zvaničnim rezultatom 20:0. Kakav je osećaj biti juniorski šampion Srbije?

Osećaj je sjajan, sigurno! Igrao sam juniorsko finale pre dve godine u dresu crveno – belih, gde smo poraženi od ekipe Hemofarma. Jako mi je teško palo što nismo postali šampioni, ali etvo, ove godine sam to uspeo sa drugim timom i jako sam zadovoljan.

Šta mislite šta bi se desilo da se utakmica igrala do kraja?

Smatram da bi dobili, s obzirom da smo igrali dva puta ove sezone protiv Crvene zvezde i oba puta pobedili. Iako smo imali nešto slabiji start sada u finalu, mislim da bi se vremenom konsolidovli i dobili utakmicu.

Imate li komentar na suđenje tokom finalnog turnira?

Nemam stvarno, pošto su arbitri prema nama bili korektni i u četvrtfinalu i u polufinalu gde smo igrali protiv Borca koji je bio domaćin turnira.

Pripreme za Svetsko juniorsko prvenstvo vam počinju 13. maja. Da li ste očekivali poziv?

Da budem iskren, očekivao sam poziv. Slagao bih kada bi rekao da nisam. Međutim, pripreme počinju za desetak dana i na meni je da se dokažem i predstavim svoju igru u što boljem svetlu treneru Mijatoviću. Nadam se da ću biti jedan od 12 igrača koji će predstavljati Srbiju u Pragu ovog leta.

U grupi ste sa Senegalom, Brazilom i Australijom. Kako Vam se čine protivnici?

Apsolutno nemam nikakve informacije o tim ekipama. Sigurno su dobre čim su izborile mesto na svetskom prvenstvu ali videćemo…

Kad smo kod međunarodnih takmičenja, dva puta ste igrali F8 juniorske Evrolige, u Barseloni 2011. i u Istanbulu 2012. Kakav je osećaj plasirati se tako mlad u završnicu najelitnijeg juniorskog takmičenja Evrope?

Osećaj je sjajan samim tim što možemo da vidimo gde smo u odnosu na vršnjake iz ostalih zemalja Evrope, kao i timom iz Kine. Sa druge strane, organizacija turnira je savršena. Na tribinama se nalazi mnogo trenera, igrača i skauta.

S obzirom da su završnice juniorske i seniorske Evrolige spojene pa se oržavaju u istom period i istom gradu, da li ste imali vremena da gledate F4 seniorske Evrolige?

Gledali smo obe polufinalne i finalne utakmice i u Barseloni i u Istanbulu. Zaista je bilo fantastično.

Gde bi voleli jednog dana da zaigrate?

Omiljene zemlje su mi Španija i Turska. Jako mi je drago što sam imao priliku da idem na fajnal – for Evrolige baš u te dve države. A što se klubova tiče to su Real i Barsa. Voleo bih prvo da zaigram u Evroligi pa potom možda u i NBA.

Iskreno, da ne igrate u crno – belom dresu, za koga bi navijali?

Za Partizan! Sve posmatram sa profesionalne strane ali kada je navijačko opredeljenje u pitanju definitivno sam ljubitelj crno – belog tima. Od malih nogu sam fan ekipe iz Humske i velika mi je čast što sada igram za njih.

Lična karta:

Ime i Prezime: Petar Aranitović

Datum rođenja: 20.09.1994. godine

Visina: 194 centimetara

Težina: 82 kilograma

Karijera: Crvena zvezda 2007 – 2012, Partizan 2012 – 2013.

Trofeji: Juniorski šampion Srbije sa Partizanom (2013), Juniorski vice šampion sa Crvenom zvezdom (2010).“

Ovaj unos je objavljen pod Vesti. Zabeležite stalnu vezu.

Ostavite odgovor

